lauantai 31. joulukuuta 2016

Mun vuosi 2016

Ensinnäkin mä oon niin KIITOLLINEN!
Mun vuosi 2016 oli paras ehkä koskaan. Oikeasti. 

Mä oon muutaman päivän vaan miettinyt sitä miten paljon mä oikeasti sainkaan aikaan tänä vuonna. Mua jo pelottaa se mitä 2017 tuo tullessaan, mutta sitähän sanotaan, että unelmat ovat tarpeeksi isoja vasta sitten kun ne pelottaa!




Mä haluan kiittää niin paljon teitä kaikkia ketkä on ollut jotenkin osa mun vuotta. 

Kiitos erityisesti omalle miehelle, vanhemmille, siskolle, parhaille ystäville, jokaiselle teistä joka näitä kirjoituksia lukee sekä kaikille ketkä seuraa mun matkaa oli kanava mikä hyvänsä! Kiitos kaikista lukukerroista, viesteistä, kommenteista, tykkäyksistä. Kaikki tämä merkkaa niin paljon <3

Lisäksi haluan toki kiittää kaikkia keheen olen päässyt tutustumaan tänä vuonna sekä kaikkia yhteistyöprojekteja; kiitos Delight Finland ja sen väki, Tomi Takamaa, Eevsku, Jerita Miettinen, Fitverstas, Unelma Itsestä ja Tuuli Kaunisluonto, I love me -messut ja järjestäjät, Fitnesstukku, Iltalehti/Ilona/Yle/Voice... Nämä kaikki ja moni muu on vienyt eteenpäin mun matkaa kohti hyvinvointia! Nää on vienyt eteenpäin mun omaa panosta, uskoa itseen sekä palkinnut mua kovasta työstä. Näiden avulla olen saanut rakennuspalikoita itselleni sekä jaettua mun omaa esimerkkiä teille muille. Me ollaan yhdessä myös motivoitu teitä muita. Ja mä olen elänyt aivan upeita päiviä koko vuoden ajan! Kiitos <3






Vuonna 2016:

Opin pitämään itsestäni. Rakastan itseäni enemmän kuin koskaan.

Opin tekemään asioita rakkaudesta itseäni kohtaan enkä vihan kautta.

Olen onnellisempi kuin koskaan.

Hymyilen aitoa hymyä joka päivä! Positiivisuus on astunut mun elämään, kun taas kiukuttelu ja negatiivisuus on siirtynyt reilusti taka-alalle.

Olen hyväksynyt myös vieläkin löllyvät paikkani sekä raskauskiloni.

Kävin julkisella uimarannalla BIKINEISSÄ! Ja se tuntui hyvältä.

Jukka on näyttänyt mulle entistä enemmän rakkautta. Jaan kaiken toisen kanssa ja se on upeaa.

Muutimme uuteen ihanaan kotiin.

Kävimme upealla lomareissulla.

Valmistuin ensimmäiseen ammattiini koulunkäynninohjaajaksi.

Aloitin opiskelut AMK Sosionomiksi, ainainen haave jonka en uskonut toteutuvan.

Olen vienyt ansiokkaasti eteenpäin omaa blogia ja saanut sille paljon seuraajia.

Olen alkanut oikeasti uskomaan itseeni sekä mahdollisuuksiini toteuttaa mitä vain. 

Olen onnistunut päästämään irti menneisyyden tuskista, kuten petetyksi tulemisesta sekä kiusaamisesta.

Olen saanut painoa pois sekä lihaksia näkyviin.

Olen jaksanut liikkua enemmän kuin koskaan. 

Olen opetellut terveellisen ravitsemuksen saloja.

Olen saanut kannustusta, tsemppiä ja tukea tuhansilta ihmisiltä! 

Treenasin Tomi Takamaan, Jerita Miettisen sekä Eevskun kanssa. En voi vieläkään uskoa tätä!

Pääsin mukaan Fitverstaan promotiimiin ja olen saanut lisävinkkejä treeniin.

Olin mukana Unelma Itsestä valmennuksesta ja tutustuin Tuuliin. Tämä on antanut paljon henkiseen hyvinvointiin <3

Fitnesstukku laittoi tsemppiviestiä ja halusi muistaa minua isolla tuotepaketilla.

Monet uutiskanavat/lehdet ovat kirjoittaneet minusta isojakin juttuja heidän sivuilleen. Pääsin jopa ihan lehteen sekä radioon. Ja nämä taas on antanut näkyvyyttä mikä on johtanut monien motivoitumiseen minun kautta sekä tsemppiviestien saamiseen <3

Olen todistanut etenkin itselleni mihin mä pystyn.

Kohta on vuosi takana ilman alkoholia ja herkkuja. Olen niin ylpeä etenkin siitä, että olen pysynyt näin kauan erossa niistä herkuista, mitkä mulle tuotti ennen hankaluuksia ja oli osana jokapäiväistä elämää. 

Olen todistetusti motivoinut kymmeniä ellen satoja ihmisiä kohti hyvinvointia.

Olen jaksanut painaa aivan älyttömästi töitä jokaisella elämän osa-alueella.

Olen viettänyt paljon upeita hetkiä.

Huonot päivät on hyvin vähissä ja tästä olen onnellinen.

Olen ollut hyvä tyttöystävä. 

Olen ollut hyvä tytär.

Olen löytänyt itseni ja sen mitä mä haluan elämässä tehdä.



Olen vakuuttuunut jo tästä listasta. Eikä tässä varmasti ole kaikki mitä tämä vuosi on pitänyt sisällään. Ensi vuonna siihen tulee paljon uusia asioita, ihmisiä ja tapahtumia. Sitä seuraavina vuosina taas jotakin uutta. Ainakin toivon niin!


























Mun vuoteen 2016 mahtui siis aivan huima määrä kaikenlaisia yhteistöitä, ihmisiä, kehitystä, muutosta ja unelmien tavoittelua. 

Vuodesta 2017 tulee vielä parempi! Mulla on paljon unelmia ja niitä mä lähden toteuttamaan. En tiedä, koska ne toteutuu, mutta aivan varmasti joskus. Toivon, että te kaikki pysytte mun mukana edelleen ja saan tehdä tätä blogiakin teille. 



Kiitos kaikesta vuosi 2016!

Tervetuloa vuosi 2017!
Toivottavasti olet valmis tekemään mun kanssa mun unelmista totta <3

Ihanaa juhlapäivää. Muistetaan kaikki tavoitella omia unelmia, olla positiivisia ja uskoa siihen, että vuodella 2017 on meille kaikille paljon annettavaa!

- Krista 





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti