keskiviikko 10. helmikuuta 2016

Ennen ja jälkeen


Kuvapostaus. Tällä kertaa ei kuitenkaan mun kropasta tai laihtumisesta, ainakaan suoranaisesti. Vaan tää kertoo kuvina millaista mun elämä oli ennen ja millaista mun elämä on nyt. 

Listaan 10 sanaa jotka kuvaavat molempia hetkiä mun elämässä. 

Ennen: 

- kaverit sekä "kaverit" 
- päihteet
- juhliminen
- aikaansaamattomuus
- väsymys (huono unirytmi)
- pojat
- kaukana terveestä 
- kiukkuisuus
- aina samaa
- onnellisuus 










Jälkeen: 

- terveys
- liikunta
- säännöllinen ja aikaan saava rytmi elämässä
- energiaa
- koulu
- ilo
- Jukka 
- Better Life Choices ja sen ihmiset 
- elämällä tarkoitus ja unelmia
- onnellisuus 






Molemmissa kuitenkin sana "onnellisuus". 
Vaikka elämäni olivat hyvin erilaisia niin juuri sen hetkinen minä oli hyvin onnellinen. 













3 kommenttia:

  1. Heippa. Mulla muutama kysymys. :)

    Miten näet tulevaisuutesi 10 vuoden päästä?
    Kuinka monta kertaa viikossa käyt salilla? (Ois myös kiva jos jakaisit lukijoille treeniohjelmaasi)
    Jos saisit muuttaa vaan yhtä asiaa itsestäs ni mikä se olis?
    Haaveesi?

    Kiva jos vastailet :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei! Anteeksi huomasin vasta nyt, kun en niin usein tätä blogia käytä. https://www.facebook.com/fatlife.blogger/ tätä kautta näkee enemmän minun juttuja sillä tätä kautta olen yhteydessä ihmisiin ja on kätevämpi sekä nopeampi kirjoitella :)

      Ja kivaa! Pidän kysymyksistä :) 10 vuoden päästä ensimmäinen tärkeä asia on oma perhe. Toivon mukaan olen vielä nykyisen kihlattuni kanssa ja saamme olla kahden lapsen vanhemmat. Uskon, että lapset ovat jo ajankohtaisia paljon aiakismemin kuin 10 vuoden päästä. Meillä olisi ihana koti, asuinpaikkaa en tiedä. Toivon lisäksi, että saisin ammatin liittyen terveelliseen elämään ja hyvinvointiin ehkäpä hyvinvointivalmentajana. Lisäksi toivon, että minun sivusto ja ihmisten auttaminen on saanut tuulta alleen niin, että saan olla paljon tekemisissä ihmisten kanssa ja saisin omia ajatuksiani muiden tietoisuuteen. Oma terveys ja hyvä kunto toivottavasti myös hyvällä pohjalla :)

      Minulla ei ole varsinaista treeniohjelmaa sillä aikatauluni muuttuu niin äkkiä. Jos olisi vakkarityö taikka saisi vain treenata niin tilanne olsii toinen. Nyt kuitenkin koulussa ajat muuttuu ja joskus on paljon kotitehtäviä tms minkä mukaan pitää saliaikataulua muokata. Käyn salilla kuitenkin 3-5 kertaa viikossa ja jaan kertojen mukaan kroppaa eri alueisiin ja käyn koko kropan läpi viikossa. Lisäksi yritän tehdä myös muutkain kuin kuntosalia ja voimailua eli jumppia, uintia sekä lenkkejä.

      Tällä hetkellä ei varmaankaan ole mitään mitä haluaisin muuttaa itsessäni. Ennen olisin sanonut, että haluan olla laihempi, kaunis, kaikkea pinnallista. Nyt kuitenkin en muuttaisi niitäkään. Olen oppinut tämän matkan kautta vaikka mitä. Ja jos toivoisin, että olisin ollut pienestä asti normaali painoinen niin en varmaankaan olisi elänyt sellaista elämää kuin nyt olen enkä olisi tavannut Jukkaa. Kaikki on nyt siis hyvin :) jos jotain pakko sanoa niin haluaisin rintani isommiksi sillä painonpudotuksen myötä nekin on lähteneet..

      Haaveet on elää onnellista elämää, olla terve ja tehdä sitä mitä haluan :) Olla siis hyvä vaimo, äiti ja saada ihana työ ihmisten ympäriltä <3

      Poista
  2. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista