lauantai 20. helmikuuta 2016

Dreams and Goals

Hei taas kaikki! 

Kevyt pikapostaus siitä mikä on pyörinyt minun päässä nyt pari kuukautta. Unelmat ja tavoitteet. 


Sanotaanko nyt ensin, että mä oon niin ylpeä itsestäni! Minä yritän koko ajan saada jotain aikaan ja suunnitella jotain mikä veisi minua eteenpäin. On kyse sitten painonpudotuksesta tai yleensäkkin unelmien tavoittelemisesta. 

Ajatukset ei riitä, sinun täytyy toimia!
Ennen minulla ei ollut mitään suuria unelmia itseni varalle. Olen aina sanonut, että haluan perustaa perheen. Se on ollut se mun unelma. Saada lapsia ja rakentaa niille paras mahdollinen elämä. Ja se on vieläkin. Mutta en ole koskaan miettinyt mitään unelmaa itselleni! Millainen olisi minulle paras mahdollinen elämä? En ole koskaan osannut unelmoida upeasta ammatista, matkustelusta tai oman yrityksen perustamisesta. Olen aina ajatellut, että ei se ole minulle niin tärkeää. Nyt ymmärrän, että olen elänyt siinä ajatuksessa, että en minä pysty saavuttamaan minun unelmia. En ole unelmoinut, koska tiesin, että en voi saavuttaa niitä. 

Tavoitteet on minulle sellaisia mitkä liittyvät lähitulevaisuuteen. Tavoitteeni on suorittaa koulu loppuun, osallistua kesällä Pullukkarun-tapahtumaan ja pudottaa painoa. Uskon, että onnistun aivan jokaisessa. Siksi ne ovatkin tavoitteita ja unelmat ovat erikseen. 

Muistan, kun sanoin joulukuussa äidilleni, että haluan saavuttaa jotain isompaa. Haluan tehdä jotain millä on merkitystä. Toivon, että joku huomaisi minut ja potentiaalini. Siitä eteenpäin olen yrittänyt miettiä minun unelmia. Oikeasti jotain mitä mä haluan ja ihan itselleni. Missä mä olen viiden vuoden päästä? Millainen mun elämä on kymmenen vuoden päästä? 

Tällä hetkellä minulla on isoja unelmia. Oikeasti isoja. En tiedä toteutuuko ne, mutta yritän tehdä kaikkeni niiden eteen, olla ahkera ja päättäväinen. Sitä olenkin jo tehnyt. Ja mitä se on minulle antanut? Sivustollani on yli 600 tykkäystä, sadat ja jopa tuhannet ihmiset näkevät minun tekstejä ja lukevat niitä, saan satoja viestejä viikossa, Iltalehden toimittaja otti minuun yhteyttä ja samoin Fitnesstukku ja siitä seurasi lisää motivaatiota sekä tuotepaketteja. 

En sano siis, että tykkäykset tai kommentoinnit on se mitä mä haluan. Se vaan auttaa minua saavuttamaan sitä mitä mä haluan. Unelmat ei tapahdu tosta vaan. Jos unelmoit sohvalla siitä, että pääsisit kisaamaan bodyfitness-kisoihin tai saisit kirjoittaa kirjan tai voisit valmentaa ihmisiä, niin ei se ajatustyö riitä. Sun täytyy tehdä jotain! Sen takia mä yritän olla esillä. Sen takia kirjoitan näitä postauksia, päivitän sivustoa sekä instagramia, olen osana facebookin yhteisöjä. Ja näiden ansiosta olen päässyt jo tähän asti.

Monien mielestä 600 tykkäystä, iltalehdessä olo tai yllätyspaketti Fitnesstukulta on pieni juttu. Tässä vaiheessa voi kysyä monellako teistä menee samalla tavalla? Mä olen niistä niin iloinen! Ne on yksi osa miksi musta tuntuu, että olen saavuttanut jotain. Ja näin lyhyessä ajassa. Nää ei ole millään tavalla kehumisen asioita, mutta nämä osoittaa sen kuinka mä teen töitä sen eteen, että saavutan unelmiani ja musta tulee jotain sellaista mitä mä haluan olla. 

No mitkä on mun unelmia? Tässä tulee:

- Haluan olla aktiivinen ja omalla tavallaan tunnettu niissä asioissa mitkä on minulle           tärkeitä (terveys ja hyvinvointi) 
- Haluan kouluttautua tälle alalle
- Haluan kirjoittaa kirjan kyseisistä aiheista
- Haluan auttaa ihmisiä
- Haluan kirjoittaa pidettyä sekä luettua blogia/sivustoa
- Haluan elää terveellistä elämää
- Haluan olla hyvässä kunnossa
- Haluan perheen ja onnellisen sellaisen 
- Haluan olla itsekkin onnellinen



Näitä kohti mä olen menossa! En tiedä saanko koskaan kirjaa julkaistua, tuleeko musta tunnetua bloggaria tai saavutanko koskaan esim personal trainerin ammattia. Ne on kuitenkin mun unelmia ja elämä on paljon miellekkäämpää niiden kanssa. Musta tuntuu, että mä oikeesti teen jotain ja saan jotain aikaan, kun koitan tavoitella niitä. 


Mitkä on sun unelmia? Elätkö sä sellaista elämää, että voisit joskus tavoittaa ne? 







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti