lauantai 21. toukokuuta 2016

Pieni tietopaketti minusta

Heippa taas kaikille! 

Lauantain ratoksi kirjoittelen postauksen joka kiertää useammankin blogissa. Kyseessä on "Jatka lauseita" ajatus eli valmiiksi on annettu lauseen alku ja jokainen kirjoittaa oman lopun. Tästä tulee varmasti lisää tietoa siitä minkälainen mä oon ihmisenä ja mitä mun mielessä pyörii. Lisäksi vähän muita kuulumisia! :)

Jos nyt ensimmäisetki kartoitan tilanteeni, mitä onkaan puuhailtu viime päivät. Tosiaan valmistujaiset olisi ensi viikolla! Ihan ensimmäinen ammattini ja pidän pienet juhlat johon sitten askartelin myös yksinkertaiset kutsukortit. (Olen hyvin luova ja taiteellinen, rakastan askartelua) Kyllä on nopeasti mennyt tämä kouluvuosi! Enään yksi viikko jäljellä ja sitten on koulunkäynninohjaajan paperit taskussa. 

Ahh, ihana violetti! Mun ehdoton lempiväri <3


Tämä viikko menikin sitten luonnon helmassa kehitysvammaistenleirillä ohjaajana. Kaikki viihtyi, oli paljon tekemistä ja hyvää ruokaa eli täydellinen leiri? Ihanaa kun on tällaiset säät niin hyvin viihtyy ulkona! Lisäksi sain koko leirin ajan hyvää palautetta ja leirinjohtajakin toivotti viikonloppuja näin: "Krista, sä oot niin oikealla alalla! Kiitos sulle ja hyvää viikonloppua." Hyvin meni siis? :) 


Siis niin upeat maisemat meidän koululla! Hyötyliikunta oli kyllä huipussaan tällä leirillä.

Viikkoa paransi vielä lisää se, että sain pääsykoekutsun! Syksyksi olisi taas koulupaikka haaveissa ja haluan nimenoman sellaiselle alalle joka minua oikeasti kiinnostaa ja missä minä voin näyttää taitoni ja tietoni. Hain siis sosionomiksi ja nyt toivotaan, että pääsykokeet menee hyvin. Kesä-heinäkuussa se sitten selviää kuinka käy..



Kohti unelmaa? Lastentarhanopettajaksi <3







Jatka lauseita...



En ymmärrä...
Miksi on niin vaikea lähteä lenkille? Siis se tuottaa usein tuskaa vaikka siellä sitten onkin ihan mukavaa :D

Seuraavaksi ajattelin..
Katsoa jääkiekkoa ja jännittää Suomen puolesta kaatuuko se Venäjä! Lisäksi syön pienen raakakakkupalan <3

Viimeaikoina...
Olen ollut erittäin onnellinen. Jukan kanssa menee hyvin, koulu sujuu loistavasti, paino tippuu, sain pääsykoekutsun... Koskahan tää hyvä putki loppuu?

En osaa päättää..
Koskaan nopeasti mitään. Olen todella hidas päätöksen tekijä oli kyseessä sitten vaatteet, ruoka, uuden tukkavärin valinta, ihan mikä vain. Ja usein valitsen väärin eli kadun päätöstäni hetken päästä.

Muistan ikuisesti..
Sen hetken, kun Jukan kanssa nähtiin ensimmäisen kerran ja sain ensimmäisen pusuni häneltä. 

Päivän paras juttu...
Oli kun äiti tuli kylään! Ihana äiti <3

Noloa myöntää, mutta...
Minä tuuditan itseni uneen.. Olen tehnyt sitä pienestä asti enkä ole vieläkään päässyt siitä kokonaan eroon. Heilun siis puolelta toiselle ja täten saan paremmin unta :D

Viikko sitten...
Olin iskän kanssa risteilyllä! Josta muuten postauskin täällä. Ja olin juuri saanut loppuun työharjoittelun ja se meni täydellisesti :)

Kaikista pahinta on...
Jos jollain läheiselläni menee huonosti, ihan sama millä tavalla. Sekä lisäksi lähitulevaisuudessa kaikista pahinta on jos en pääse opiskelemaan sosionomiksi.

Salainen taitoni on...
Ei mulla taida olla sellaista :(

Jos saisin yhden toiveen se olisi...
Lisää toiveita? Mutta jos sitä ei saa valita niin tietysti toivoisin itselleni sekä läheisilleni terveellistä ja onnellista elämää.

Minulla on pakkomielle...
Varmistaa aina kaikkea. Kun lähden kotoa ihan minne vaan niin käyn aina läpi saman rimpsun: " Lompakko on, kännykkä on, avaimet on, kuulokkeet on, saliavain on..." ja lista jatkuu. Eikä yksi kerta riitä vaan toistan sen saman ehkä 5-20 kertaa riippuen kuinka paljon tavaraa mukana ja aloitan aina alusta jos joku keskeyttää. Tämä on tosi ärsyttävää ja se on jo yleinen vitsikin kotona :D

Söin tänään...
Puuroa, hedelmää, munia sekä äiti vei minut lounaalle :) Illalla vielä lihaa ja perunaa, munia, proteiinivanukasta..

Ärsyttävintä on...
Kun Jukka muistuttaa aina kaikesta! Mulla on kyllä tosi huono muisti, mutta jokaisesta asiasta ei tarvitse aina muistuttaa sillä ne lisää stressiä :D Aina muistuttaa: muista tiskit, muista hakea maitoa, muista mennä salille, muista syödä, muista sitä ja muista tätä.. :D

Tekisi mieli...
Ottaa tatuointi. Monta vuotta olen sitä miettinyt ja olen piirtänytkin jo mallin sitä varten. Nyt vain odottelen rahaa sitä varten.

Minusta on söpöä...
Kun vauvat tekevät ihan mitä vaan :D Ne on niin suloisia ja söpöjä, että!

Olenko ainoa jonka mielestä...
Tätä on todella vaikea keksiä? 




Ihanaa viikonlopun jatkoa kaikille ja tsemppiä ensi viikkoon! <3



Ohjaajana leirillä :) 













Ei kommentteja:

Lähetä kommentti